Sunday, January 31, 2010

!!~KiTe MmG mEmWrLuKnNyE~!!

"Ya Allah ya Rahman.. Irhamna.. Sayangi kami..
Ya Allah ya Waduud.. Kau anugerahkan rasa kasih dan sayang dalam hati kami, moga tiada lagi kezaliman dan hasad..
Ya Allah ya Ghaffar.. Ampuni segala kekhilafan kami.. Sungguh kami adalah hambaMu yg kerap kali alpa, lalai dr mengingatiMu..
Ya Allah yg Maha Mengetahui apa yg kami hajati.. Kurniakan kami ilmu, berikan kami peluang, izinkan kami untuk mengenaliMu dan RasulMu yg tercinta..
Ya Allah.. Telah ku cuba mengenaliMu, dengan memahami nama-namaMu, mengingatiMu semampuku. Namun aku sedar, tak mudah rupanya memahamiMu ya Rabbi kecuali Engkau sendiri ya Rabbi. Oleh itu, aku memohon redaMu supaya aku terus tsabat dan sabar dalam menuju Makrifatullah. Ya Allah, berikanlah aku peluang untuk merasai nikmat mengenaliMu supaya dapat aku merasai nikmat mencintaiMu..

Jom sama-sama kita cari cinta Allah. dah bersedia??!!. dah ready??!! Apa lagi, jom kita mengorak langkah m`hmpiriNya. Boleh jadi lagi selangkah saja yg kita perlukan utk menghampiriNya, wHo KnOw?!! (^_^)

No comments:

Post a Comment